Gyakori kérdések

Mennyi időt kell várni borítékjaimra?

Garantált 1 napos házhoz szállítás! Raktáron lévő termékekre 1 napos házhoz szállítást vállalunk, amennyiben rendelésüket munkanapokon 15 óráig leadják. De ha Önnek ennél is sürgősebb a légpárnás boríték, akár 1- 4 óra alatt is elküldjük Önnek Budapesten. Különleges igényeit is kielégítjük!

Személyes átvétel lehetséges?

Igen, személyes átvétel esetén szállítási költséget természetesen nem számítunk fel. Rendelését az értesítést követő 5 munkanapon belül személyesen átveheti az alábbi helyszínen: 1117. Budapest, Budafoki út 111-113. 20-adépület. Telefon: +36 1 265 06 92, +36 1 260 71 44 e-mail: ugyfelszolgalat@boritekshop.hu Nyitva tartás: H-P: 8-17 óráig.

Hogyan tudom kicserélni, ha valami nem jó?

Bár folyamatosan ügyfeleink elégedettségéért dolgozunk, mégis előfordulhat, hogy Ön reklamációt vagy árut szeretne visszaküldeni nekünk.

    Ebben az esetben az alábbiakat kérjük Öntől:
  • Mielőtt elkezdené használni a terméket, hasonlítsa össze megrendelését a leszállított áruval!
  • Ahogy megkapta a csomagját azonnal ellenőrizze a mennyiségét és a tartalmát. Hiány esetén 5 napon belül vegye fel velünk a kapcsolatot.
  • Visszáru vagy termékcsere lebonyolítása: A gyors és problémamentes ügyintézés érdekében csomagolja vissza a terméket.
  • A számlát/szállítólevelet tegye bele a csomagba.
  • A még nem használt terméket csak sérülésmentes, eredeti csomagolásában áll módunkban visszavenni.  
     

 

Miért érdemes a boritekshop.hu-n vásárolnom?

Azért, mert hatalmas az áruválaszték Azért, mert rendkívül kedvezőek az árak Azért, mert egy helyen minden megvásárolható, ami a kényelmes borítékbeszerzést segíti! Azért, mert fizethet utánvéttel, előreutalással, bankkártyával, utánvéttel. Azért, mert a boritekshop.hu-n a vevők szakszerű kiszolgálást, tanácsadást kapnak!

Mennyire kedvezőek ezeknek a légpárnás borítékoknak az árai más nagykereskedőkhöz képest?

Ezen az áron aligha fog találni máshol ilyen légpárnás borítékokat!

Kérhetem a számlát más névre?

Igen, ebben az esetben küldje el az új számlázási címet a szamlazas@boritekshop.hu e-mail címre.

Rendelhetek e-mailben vagy telefonon is?

Igen, telefonon a +36 1 265 06 92, 260 71 44 –es telefonszámon, rendeles@boritekshop.hu e-mail címen is felveheti velünk a kapcsolatot

Mennyi a szállítási költség?

A legkevesebb szállítási költség 1230 Ft+áfa, ez 1 kg-os csomagra vonatkozik. Amikor megadja a szállítási címet a rendszer automatikusan kiszámolja Önnek a szállítási költséget.

Tudok - e módosítani a rendelésemen?

Igen, kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat a +36 1 265 06 92, 260-71-44 -es telefonszám valamelyikén, vagy a rendeles@boritekshop.hu e-mail címen várjuk kérését.

Kivel lépek kapcsolatba, ki tud Nekem segíteni?

Ügyfélszolgálatunk örül, hogy segítheti Önt. Lépjen kapcsolatba velünk e-mailen keresztül ugyfelszolgalat@boritekshop.hu, vagy hívja a + 36 1 265-0692, 260-7144-es telefonszámot.

Szállítás

Csomagküldés 1 munkanapon belül a Sprinter futárszolgálattal:

 

Minden munkanapon 15 óráig leadott rendelését a következő munkanapon a Sprinter futárszolgálat a megadott címre kiszállítja. A kiszállítás Magyarország teljes területére vonatkozik. Teljesen mindegy, hogy Budapest vagy vidék, a legnagyobb várostól a legkisebb településig házhoz visszük csomagját.

 

Igyekszünk a csomagolási-és szállítási költségeket a minimálisra szorítani, éppen ezért a Sprinter futárszolgálattal szállítunk ki! Miért? Azért, mert gyorsak, megbízhatóak, és mert garanciát vállalnak az általuk kiszállított csomagokra.

 

A megrendelt terméket sajnos, csak egyszer áll módunkban kiküldeni. Amennyiben a csomagot a „nem vette át”, „az átvételt megtagadta”, „nem rendelte”, vagy „nincs pénze kifizetni”jelzéssel visszakapjuk, abban az esetben fenntartjuk a jogot arra, hogy az ezt követő csomagok kiszállítását megvonjuk, és csak a személyes csomagátvétel lehetősége maradjon. A kellemetlenségek elkerülése végett kérjük olyan telefonszámot, ill. e-mail címet adjon meg, amin elérhető, ahol a futár vagy az ügyfélszolgálatunk fel tudja venni Önnel a kapcsolatot. Elsősorban az Ön érdeke tehát, hogy létező és valós elérhetőségeket adjon meg!

 

Kérjük, átvételkor ellenőrizze a csomagot, a számlán szereplő adatok helyességét. Ha valamiért mégsem tudta átvenni a csomagot, hisz emberek vagyunk, - lehet, hogy az új futár nem talál oda a megadott címre, lehet, hogy Önnek jön közbe valami, és ezért nem tudja megvárni a futárt -, akkor kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunknak a problémát szallitas@boritekshop.hu, +36-1/ 265-06-92, 260-71-44. Minden ilyen esetben természetesen lehetőség van arra, hogy a csomagot újraküldjük.

Megrendelés menete

A könnyű keresés és vásárlás érdekében a borítékok név szerint, ár szerint, méret szerint és szín szerint sorba rendezhetők. Amennyiben mégsem találja meg a webáruházban ezen rendezésben az áhított terméket, akkor a jobb oldalon található kereső nyújt Önnek segítséget ebben.

 

A rendelés pedig ennél egyszerűbb már nem is lehetne!

 

A megrendelni kívánt terméket egy kattintással a kosárba teheti, ahol később még változtathat a darabszámon.

 

Bejelentkezés, ill. regisztráció után Önnek semmi dolga, ha a kiszállítást választotta és munkanapon 15 óra előtt leadta megrendelését, úgy a futár másnap kiszállítja az Ön által kiválasztott termékeket.

 

Amennyiben Ön gyakorlott vásárlója webáruházunknak, abban az esetben választhatja a gyors termékrendelés menüt, ahol a termékek mellé csak beírja a rendelni kívánt mennyiséget, kiválasztja az Önnek kedvező fizetési módot és kész!

Fizetési módok

Webáruházunkban többféle fizetési mód közül választhat, válassza azt, amelyik Önnek a legkényelmesebb!

Fizethet:

  • bankkártyával OTP Direkten keresztül (folyamatban)
  • utánvéttel a futárnak az áru átvételekor
  • személyesen cégünk telephelyén, 
  • előreutalással pro-forma számla alapján
  • banki átutalással a megrendelés visszaigazolása után (az áru ellenértékének beérkezését követően küldjük ki a terméket)
  • postai rózsaszín csekkel.

Az Ön kosara

A kosár üres

Kérdezzen, és én válaszolok!